Michina
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Kruip in de huid van een Pokémon en stap in de wereld van Michina.
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het ontstaan van Michina

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Fury
Administrator
Fury


Aantal berichten : 15
Punten : 0
Registratiedatum : 30-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Take a look in your wardrobe.

Pokémon Profiel
Leeftijd: 15 jaar
Groep: Geen
Partner: Get a life.

Het ontstaan van Michina Empty
BerichtOnderwerp: Het ontstaan van Michina   Het ontstaan van Michina Icon_minitimedo apr 12, 2012 6:03 pm

"Hallo daar! Ik ben Shaymin, de beschermer van Michina! Jij komt hier vast om wat te horen over het ontstaan van Michina! Nou, dat kan ik je best uitleggen! Ga er maar even rustig voor zitten!

Je weet dat Michina in vieren is verdeeld. Vroeger was Michina een archipel, allemaal eilandjes bij elkaar, waarvan vier grote eilanden. Die hadden de kenmerken van de vier seizoenen. Vasanta, het westerlijke eiland, stond voor de lente. Het was daar altijd prettig weer. Daarna had je Garmi, het zuiderlijke eiland, die voor de zomer stond. Het was daar altijd snikheet, echt geen pretje hoor! Ik vond het helemaal niet leuk om daar te zijn. In het oosten had je Saradartu, waar je eigenlijk liever niet wilde zijn. Het stond symbool voor de herfst. Het was daar vreselijk duister, ik vond het eng daar! En dan had je nog Sardi, het noorderlijke eiland, die symbool voor de winter stond. Het was daar verschrikkelijk koud! Ik bevroor mijn vleugels daar een keer. Ik verbleef op een eilandje in het midden van de vier, die Shaymin Island heette. Ik woonde, op dat eiland, het dichtste bij Vasanta. Dat is het gebied wat mij het meest positief is bijgebleven.

Maar toen gebeurde het. Mewtwo, leider van een of ander gebiedje van Saradartu, wilde meer macht. Eigenlijk wilden anderen dat ook wel. Ze zijn zich gaan samenspannen tegen de andere eilanden. Ze namen Lugia, die in Sardi woonde, gevangen. Ze maakten van deze Lugia een Chaos Lugia, die trouwens nu weer gewoon normaal is. Maar goed, Chaos Lugia maakte sommige Pokémon, zoals Groudon en Heatran, ook slecht. Samen zorgden ze ervoor dat alle vier eilanden werden samengeperst tot één eiland. Nu kon Mewtwo, samen met zijn clubje, de macht overnemen. Maar dat liet ik niet zo snel gebeuren hoor! Nee, de macht moest bij mij blijven: bij mij was, is en blijft de macht in goede handen. Met alle goede Pokémon die ik maar kende spanden wij samen tegen de duistere Pokémon. En het lukte! Ze zitten nu weer in het oosten, maar het archipel van vroeger is nu een enorm eiland geworden. Best jammer, maar hé, ik woon nu lekker veilig en knus in deze grot, in de hoogste berg van heel Michina! Precies in het midden! Fijn hè? Wat? Jij vindt het niet zo fijn? Dan brengt Salamence hier je weer terug naar de grond. Doei, veel plezier in Michina! Kijk wel uit voor het oosten, hè?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://michina.actieforum.com
 
Het ontstaan van Michina
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Michina :: Out of Character :: Xatu's Informatie :: Uitleg-
Ga naar: