Michina
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Kruip in de huid van een Pokémon en stap in de wereld van Michina.
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Uitleg: Mr. Mimes Shop

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Fury
Administrator
Fury


Aantal berichten : 15
Punten : 0
Registratiedatum : 30-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Take a look in your wardrobe.

Pokémon Profiel
Leeftijd: 15 jaar
Groep: Geen
Partner: Get a life.

Uitleg: Mr. Mimes Shop Empty
BerichtOnderwerp: Uitleg: Mr. Mimes Shop   Uitleg: Mr. Mimes Shop Icon_minitimeza apr 14, 2012 2:11 pm

Wat is dit?
Hoe bedoel je, wat is dit? Dit is mijn winkel, dé Mr. Mime shop! Ik verkoop je graag spulletjes, die je kan gebruiken voor je Pokémon. Maar maak mij niet boos, wees altijd duidelijk en heb altijd genoeg punten bij je! Anders stuur ik je weg met een krachtige Psychic of Hyper Beam! En geloof me, dat wil je niet.

Hoe koop ik iets?
Nou, dat is heel logisch. Je maakt hier een topic aan, en daar zet je in wat je wilt kopen. Zorg er wel voor dat het gewilde product in je topic staat vermeld, anders weet ik natuurlijk niet wat je wilt kopen, en gaat het niet door! Oh, en zeg ook even hoe je heet, wat voor een Pokémon je bent en wat de prijs is van het product! Ik ben wel een Mr. Mime, maar ik ben niet dom! Maar toch kan ik wel wat vergeten.

Mag ik met mijn ene account iets voor een ander account kopen?
Nee, tuurlijk niet! Zorg er maar voor dat je genoeg geld hebt op je andere account!

Ik heb minder points, hoe komt dat?
Dat komt omdat er points af worden getrokken als je wat koopt. Lijkt me wel logisch, want zo doen de mensen het ook. En ik heb een hekel aan mensen, maar zij doen het tenminste wel goed met hun winkels. Voor wat hoort wat.

Ik heb minder points, maar nog geen goedkeuring! Hoe komt dat?
Dan ben ik of vergeten een goedkeuring te plaatsen, of je bent te ongeduldig. Vergeet niet dat je pas iets kan gebruiken als er goedkeuring is. Er wordt eerst wat van jouw geld af getrokken en dan pas wordt het goedgekeurd! Als je merkt dat er niks van jouw saldo is afgetrokken en je meldt het niet even, nou, dan word ik pas echt flink kwaad!

Komt er ook korting?
Misschien wel, misschien niet. Dat hangt er nog van af. Als jullie nou eens wat gaan kopen en minder vragen gaan stellen..!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://michina.actieforum.com
 
Uitleg: Mr. Mimes Shop
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Michina :: Game Related :: Mr. Mimes Shop-
Ga naar: